Creatieve concepten voor regio's en bestemmingen

 

 

 

Regio’s met een uniek verhaal

Met Destinationmakers haal je een ervaren, allround team in huis – deskundig in marketing, communicatie en verhalen vertellen.
Wij zoeken en vinden altijd mogelijkheden om een plan te maken, een creatief concept te bedenken en uit te voeren om de regio of de route voor het voetlicht te brengen.

Destinationmakers voegt betekenis, inhoud en meerwaarde toe met verhalen over de bestemming. Wandel-, fiets- en andere actieve routes zetten we in om te vertellen waarom deze plek bijzonder, uniek of anders is. Dat verhaal blijft je bij.

Met een verhaal komt alles tot leven

Iedere route of bestemming komt tot leven als je meer te weten komt over de mensen, de geschiedenis of de bijzondere gebeurtenissen.
Destinationmakers gaat samen met de opdrachtgever op zoek naar de boeiende en persoonlijke verhalen rondom routes en regio’s.

Daarmee maken wij het verschil. Wij voegen nieuwe kennis en een rijkere ervaring toe aan het verblijf.
En meer plezier voor de bezoeker.

Actueel

Vers van de pers: Limburg Magazine #2

Vers van de pers: Limburg Magazine #2

Op 11 maart jl. vond in het nieuwe Museum W in Weert de feestelijke lancering plaats van het tweede Limburg Magazine in nieuwe stijl. Directeur van Limburg Marketing Giel Polman overhandigde het eerste exemplaar van het magazine aan kunstenaar Job...

Lees meer
Wandelen: populair, gezond en hip

Wandelen: populair, gezond en hip

De Nationale Wandelmonitor van Wandelnet levert ook dit jaar weer interessante cijfers en wetenswaardigheden over wandelen in Nederland. Een derde van alle Nederlanders maakte het afgelopen jaar een wandeling van 5 tot 10 kilometer, iets meer dan...

Lees meer
Wandelonderzoek: wat maakt een route interessant?

Wandelonderzoek: wat maakt een route interessant?

In opdracht van Destinationmakers.nl onderzochten studenten van Breda University of Applied Sciences diverse wandelroutes en de beleving daarvan bij verschillende leeftijdsgroepen. Daarbij keken ze naar de succesfactoren en gedrag voor, tijdens en...

Lees meer

Destinationmakers

Professionals in regiomarketing & communicatie