Op 11 maart jl. vond in het nieuwe Museum W in Weert de feestelijke lancering plaats van het tweede Limburg Magazine in nieuwe stijl. Directeur van Limburg Marketing Giel Polman overhandigde het eerste exemplaar van het magazine aan kunstenaar Job Smeets.

Limburg Magazine is een productie van Destinationmakers.nl in opdracht van Limburg Marketing en in samenwerking met CMC Marketing & Media. Het magazine staat boordevol tips en inspiratie voor langere of kortere bezoeken aan Noord- en Midden-Limburg. Aan de hand van persoonlijke verhalen ontdekt de lezer verschillende fiets-, shop- en wandelroutes. Maar ook hoe je met een supplank de Groote Molenbeek kunt afzakken langs de weilanden met grazende koeien. Bovendien lees je waar je goed kunt eten, drinken en overnachten en wat er te beleven is voor kinderen, gezinnen en vriendengroepen in de regio.

Verrassende inhoud

Humberto Tan en zijn gezin vertellen over hun band met Limburg en kunstenaar Job Smeets gaat in gesprek met de conservator Jeannine Hövelings van het Cuypershuis over Cuypers, kunst, ambities en tijdgeest. Enthousiaste lokale (amateur)fotografen leverden een bijdrage met hun unieke kijk op #hartvanlimburg. Verder krijgen duurzame en biologische onderwerpen en streekproducten speciale aandacht in het Limburg Magazine.

 

Team vlnr: Marieke van der Graft (vormgeving), Marjan Gielen (Destinationmakers), Martijn Lammers en Tanja Clercx (CMC Marketing & Media). Marjo Kuilman (redactie en eindredactie) en Carla van der Schaft (administratie) ontbreken op deze foto

Verhalen rondom routes

De aanpak van Destinationmakers.nl staat voor persoonlijke verhalen rondom routes en regio’s voor specifieke doelgroepen met een actieve levensstijl. Voor het Limburg Magazine zorgt Destinationmakers.nl voor het concept, de interviews, redactie, afspraken met bloggers, fotografie, vormgeving en algehele coördinatie van het hele productieproces. CMC Marketing & Media verzorgt de acquisitie en maakt de afspraken met adverteerders over de inhoud van de advertenties en de advertorials.

Interesse?

Het Limburg Magazine is verkrijgbaar bij de verschillende VVV’s in Noord-en Midden Limburg en 400 VVV-partners vanaf 24 maart. Daarnaast kan je het ook bestellen via de webshop www.webshophartvanlimburg.nl (ook in het Duits verkrijgbaar).

 

Giel Polman, directeur Limburg Marketing, overhandigt het eerste exemplaar aan kunstenaar Job Smeets in Museum W.

#limburg #limburgmarketing #museumw #destinationmarketing #cmcmarketing #hartvanlimburg

 

Recente berichten

TPT een route met een verhaal

TPT een route met een verhaal

Verhalen vertellen aan de hand van routes, hoe leuk is dat?
In Spanje kan je prima fietsen op de Vías Verdes maar hoe zit dat in de UK? Niet echt een voor de hand liggend fietsland. Wij houden van avontuur en namen de proef op de som met de Trans Pennine Trail, een coast to coast route van 350 kilometer dwars door Noord-Engeland. Een route met een mooi verhaal.

Lees meer
Een bewandelbaar landschap

Een bewandelbaar landschap

Op een van de mooiste winterdagen van het afgelopen jaar organiseerde Wandelnet een inspiratiesessie in Kamerik. Het thema van de dag was ‘werken aan een bewandelbaar landschap’. Omdat we als Destinationmakers actief zijn met opdrachten over fiets- en wandelroutes was het nuttig om deel te nemen aan deze inspiratiesessie. We zagen dat er veel werk verricht wordt voordat een wandelaar het pad op kan. Een paar hoogtepunten van deze dag.

Lees meer