English

Destinationmakers

Creative concepts for Regions and destinations

The experienced, all-round team of Destinationmakers provides you with expertise in marketing, communication and storytelling.

Are you looking for ways to promote your region, route or destination? We find ways, make plans and conceive creative ideas to put your destination in the spotlight.

By storytelling, Destinationmakers add meaning, content and value to your destination. We use hiking, biking and other active routes to highlight why a place is special, unique or different. It is the story that you will remember.

 

EVERYTHING COMES TO LIFE WITH A NARRATIVE

Every destination or route comes to life with information about its people, history or grand events. Destionationmakers helps clients find the most captivating and personal stories involving their routes and regions. That is where we make a difference. We add new understanding and valuable experience to the journey. And more joy for the visitor.

Actueel

Nieuw Limburg Magazine met routes en verhalen

Nieuw Limburg Magazine met routes en verhalen

In samenwerking met CMC Marketing & Media produceerde Destinationmakers.nl het nieuwe Limburg Magazine voor opdrachtgever Limburg Marketing. Op dinsdag 16 maart werd het eerste exemplaar officieel overhandigd aan Giel Polman, directeur van...

Lees meer
Nog weinig animo voor zomervakanties

Nog weinig animo voor zomervakanties

Voor de reisbranche was het een spannende week. Wat zou Mark Rutte op de persconferentie gaan zeggen over de zomervakantie…? Niet veel meer dan wat we al verwachtten. Per 15 juni mogen we weer naar een paar landen reizen, waaronder de voor...

Lees meer
Citymarketing: wie kiest wordt gekozen

Citymarketing: wie kiest wordt gekozen

Omdat het alweer even geleden is dat we zelf op school zaten, houden we onze kennis op andere manieren bij. Bijvoorbeeld tijdens het afgelopen Nationaal Congres Citymarketing in Eindhoven. Het thema was Transformatie en Eindhoven was zelf het...

Lees meer

Destinationmakers

Creative concepts for Regions and destinations