Wij voegen betekenis, inhoud en meerwaarde toe met verhalen over de bestemming

 

 

 

 

Creatieve concepten voor regio’s of bestemmingen

Met Destinationmakers haal je een ervaren, allround team in huis – deskundig in marketing, communicatie en verhalen vertellen.
Wij zoeken en vinden altijd mogelijkheden om een plan te maken, een creatief concept te bedenken en uit te voeren om de bestemming, de regio of de route voor het voetlicht te brengen.

Toevoegen van waarde

Destinationmakers voegt betekenis, inhoud en meerwaarde toe met verhalen over de bestemming. Wandel-, fiets- en andere actieve routes zetten we in om te vertellen waarom deze plek bijzonder, uniek of anders is. Dat verhaal blijft je bij.

Met een verhaal komt alles tot leven

Iedere route of bestemming heeft een verhaal, waardoor het tot leven komt en het waarde toevoegt aan de reis.

Om actieve bezoekers te bereiken, gaat Destinationmakers op zoek naar de verhalen rondom bestaande en nieuwe routes en regio’s met en/of voor de opdrachtgever. Met verhalen willen wij kennis, meerwaarde en plezier toevoegen aan routes en bestemmingen.

Samenwerken met Destinationmakers

Destinationmakers wil mensen inspireren om nieuwe bestemmingen te ontdekken. Met ervaringen en verhalen creatief en motiverend verteld, opgetekend en in beeld gebracht.

Destinationmakers onderzoekt, adviseert en ontwikkelt middelen om wandel-, fiets- en andere actieve routes, regio’s, evenementen en locaties onder de aandacht te brengen van de verschillende doelgroepen.

 

Over

Marjan is geboren en opgegroeid op de Boukoul in Limburg. Van haar vader mocht ze als kind niet verder dan de laatste weidepaal fietsen. Maar ze wist al snel dat ze de wereld na de laatste weidepaal op haar fiets wilde ontdekken. Op de brommer bij haar moeder reden ze samen de vrijheid tegemoet en maakten ze van alles mee. Aan de hand van de wereldbol droomde ze van verre reizen met de fiets, bus of trein.

Projecten van onze klanten

 

Uitgelichte evenementen

Noord-Hollandpad

In opdracht van de provincie Noord-Holland maakte Destinationmakers een strategisch marketingplan…

Gastcolleges

In gastcolleges leggen we uit hoe de wandelmarkt in elkaar zit, wie de stakeholders zijn en hoe we routes kunnen inzetten…