Wat anderen zeggen
Onze opdrachtgevers‘Marjan is op en top een professional … ‘
In 2017 kreeg Recreatie Noord-Holland de opdracht van de provincie Noord-Holland om de marketing- en promotieactiviteiten voor het Noord-Hollandpad een nieuwe impuls te geven. Omdat er intern geen geschikte kandidaat was, bracht een medewerker van Recreatie Noord-Holland ons in contact met Marjan Gielen van Destinationmakers.nl.
Marjan zorgde ervoor dat het aantal ambassadeurs toenam en zich weer betrokken voelde bij het Noord-Hollandpad. De website werd door Marjan in een nieuw jasje gestoken en ook de Facebook-pagina werd weer leven ingeblazen wat de band met de wandelaars versterkte. Het aantal bezoekers en likes op de website stijgt hierdoor nog altijd. Voor de hernieuwde, derde druk van de gids van het Noord-Hollandpad in 2019 werkten Marjan en haar compagnon nauwgezet samen met Uitgeverij Open Kaart.
Marjan is op en top een professional, net als ikzelf; een goede basis voor een fijne samenwerking. We staan open voor elkaars ideeën, tips en tools en hebben veel van elkaar geleerd. Marjan communiceert altijd op een vriendelijke en open manier, ze weet waar ze het over heeft, met goede ideeën en argumenten.
De afgelopen vijf jaar is de samenwerking zo goed bevallen, dat we deze met plezier voortzetten.
‘Een gouden partner ‘
Ik heb de vijf jaar met Marjan samengewerkt voor Bevrijdingspop en verschillende andere marketingevents. Marjan staat voor mij gelijk aan out-of-the-box en creatief denken. Of het nu een barter-, kleine- of grote sponsordeal betreft, zij maakt het mogelijk. Ze ziet nieuwe kansen en schakelt daarbij snel tussen de belangen en mogelijkheden voor de betrokken partijen. Ik bewonder de creatieve talenten van Marjan. Ze ontwikkelde de Vrijheidswandeling in Haarlem, vroeg aandacht (en kreeg) mogelijkheden voor meer toegankelijkheid voor minder validen bij Bevrijdingspop en werkte mee aan een groot cultureel programma voor 75 jaar Vrijheid. Een gouden partner!
‘Flexibel, enthousiast, gedegen en betrouwbaar’
Recreatie Noord-Holland verzorgt in samenwerking met Destinationmakers de volledige communicatie, promotie en PR voor het Noord-Hollandpad. Marjan is verantwoordelijk voor ontwikkeling en uitvoering van alle activiteiten voor het Noord-Hollandpad. Haar deskundigheid en lokale kennis spelen hierin een belangrijke rol. Zo werkt ze aan de borging van de kwaliteit van de bestaande en nieuwe ambassadeurs en organiseert en promoot zij de jaarlijkse seizoenwandelingen. Marjan verzorgt marketing- en communicatieplannen, PR en adviezen op maat met social media campagnes en de inzet van influencers. Ze organiseert wandelingen met deskundigen, zoals een vogelaar, een natuurfotograaf of een wildpluk-expert. Marjan houdt de trends, marktontwikkelingen en de belangen van alle betrokken partijen scherp in de gaten. Haar aanpak is flexibel, enthousiast, gedegen en betrouwbaar, waarbij haar frisse blik een belangrijke rol speelt. Kortom, Marjan is een heel fijn persoon om mee samen te werken.
‘Het resultaat is een mooi inspirerend Limburg Magazine dat door de professionele werkwijze van Marjan is ontwikkeld.’
Sinds drie jaar coördineert Marjan voor Limburg Marketing het tweetalige Limburg Magazine (NL/DU). De opdracht aan Marjan was, creëer een inspirerend magazine voor Noord- en Midden-Limburg. Marjan legde tekstschrijvers vast, die tevens blogs schreven en posts plaatsen op de social media. Dit illustreert het integraal adviseren van Marjan. Via haar netwerk werden er professionele partijen bij de ontwikkeling van het Limburg Magazine betrokken. Het resultaat is een mooi inspirerend Limburg Magazine dat door de professionele werkwijze van Marjan is ontwikkeld. Ik kijk dan ook vol vertrouwen uit naar het nieuwe Limburg Magazine 2023!
‘Marjan maakt studenten wegwijs in de wereld van wandelen…’
Destinationmakers was meerdere keren externe opdrachtgever voor de opleiding Tourism Management aan Breda University of Applied Sciences. Tijdens haar gastcolleges maakt ze studenten wegwijs in de wereld van wandelen. Ze vertelt over de verschillende trends, ontwikkelingen en belanghebbende partijen. Daarnaast daagt ze studenten uit om al wandelend te interviewen en observeren om zo de customer journey van wandelaars te doorgronden. De eindpresentaties voorziet ze altijd van leerzame en opbouwende feedback.
Samen impact maken. Met opdrachtgevers waar we graag mee samenwerken en voor routes en bestemmingen met mooie verhalen.
Zo heb je elke dag weer plezier in je werk.